Pałac w Krotoszycach, Krotoszyce
, Krotoszyce
Ankunft
Abfahrt

Klauzula informacyjna RODO

  1. Startseite
  2. Kontakt
  3. Klauzula informacyjna RODO

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

 

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) informujemy, że:

 

ADMINISTRATOR DANYCH:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółka Przedsiębiorstwo Transportowo-Budowlane Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50-519), ul. Gajowa 23/14, oddział w Krotoszycach (59-223), ul. Parkowa 3, zwana dalej Spółką, którą reprezentuje Prezes Zarządu Bogusława Chamska, tel. 668381099, e-mail: kontakt@palackrotoszyce.pl.

 

OSOBY UPOWAŻNIONE DO PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Do przetwarzania danych są dopuszczone wyłącznie osoby i podmioty posiadające upoważnienie nadane przez Administratora Danych. Prowadzona jest ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych. Upoważnienie ma formę pisemną. Osoby upoważnione są zaznajomione z zasadami ochrony danych osobowych.

 

CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ORAZ PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA:  

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 6 RODO i wyłącznie gdy:

  1. podmiot danych udzielił zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie konkretnych celów;
  2. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest podmiot danych;
  3. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
  4. przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów podmiotu danych lub innej osoby fizycznej.

 

Administrator Danych Osobowych (Przedsiębiorstwo Transportowo-Budowlane Sp. z o.o.) przetwarza dane osobowe:

  1. na podstawie zawartej umowy w celu wykonania jej postanowień i przechowuje je przez okres obowiązywania umowy, do upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń;
  2. w celu wypełnienia obowiązku prawnego, tj. prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokumentacji podatkowej i ich przechowywania przez czas trwania ww. obowiązku, do upływu okresu przedawnienia ewentualnych zobowiązań podatkowych;
  3. na podstawie prawnie uzasadnionego interesu, tj. dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i przechowuje je do upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń;
  4. w celu zameldowania w hotelu;
  5. w celu wykonania usługi;
  6. w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom, gościom hotelowym i innym osobom przebywającym na terenie hotelu.

Administrator Danych Osobowych przetwarza dane osobowe takie jak np. imię, nazwisko, adres, dane kontaktowe np. nr telefony, adres email, adres firmy, dane rejestrowe firmy.

Administrator przetwarza dane osobowe i wykorzystuje je jedynie na podstawie i w celu realizacji zapytań i zamówień, niezbędnych do zawarcia, wykonania i realizacji świadczeń wykonywanych na rzecz klientów.

Administrator przetwarza dane osobowe:

- realizując zapytania, zamówienia, prośby klientów,

- do wystawiania faktur i przyjmowania płatności,

- do windykacji roszczeń oraz obrony przed roszczeniami.

 

Administrator przetwarza dane osobowe w celu przesłania informacji handlowej w zakresie usług teleinformacyjnych i usług powiązanych na podany adres email (art. 6 ust. 1 lit a RODO i art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną – zgoda).

 

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH: 

Dane będą przechowywane przez okres współpracy oraz tak długo jak będzie to konieczne do wykonania wszystkich obowiązków wynikających z realizacji wzajemnych umów.

Dane znajdujące się na nośnikach przechowywane są przez okres umożliwiających dochodzenie roszczeń (3 lata) oraz okres niezbędny do obrony przed roszczeniami (okres 6 lat).

Dane zawarte na fakturach przechowywane są przez okres 5 lat, zgodnie z wymogami przepisów prawa.

Jeżeli nie doszło do realizacji świadczenia Państwa dane przechowywane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w celach archiwalnych.

 

PRAWO DOSTĘPU DO DANYCH OSOBOWYCH:  

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.

Administrator Danych Osobowych informuje, że podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z rezygnacją ze skorzystania z usług w hotelu Pałac Krotoszyce.

 

https://u.profitroom.com/2020-palackrotoszyce-pl/uploads/Klauzulainformacyjnaoprzetwarzaniudanychosobowych.pdf

Sonderangebote  

Hotelzimmer
von 269PLN /Aufenthalt
von 269PLN /Aufenthalt

Siehe Einzelheiten

Hotelzimmer

alles sehen

Pałac w Krotoszycach
Parkowa 3 59-223 Krotoszyce

siehe auf der Karte
Newsletter
Abonnieren Sie den Newsletter, um aktuelle Angebote zu erhalten.

Um hochwertige Dienstleistungen anzubieten, verwendet der Service Cookies, die im Speicher des Browsers gespeichert sind. Ausführliche Informationen über den Zweck ihrer Verwendung, einschließlich der Verarbeitung von Benutzeraktivitätsdaten und der Personalisierung von Werbung, sowie die Möglichkeit, Cookie-Einstellungen zu ändern, finden Sie in der Datenschutzrichtlinie.
Durch Klicken auf ALLE AKZEPTIEREN stimmen Sie der Nutzung von Technologien wie Cookies und der Verarbeitung Ihrer personenbezogenen Daten durch "PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-BUDOWLANE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Ul. Gajowa 23, 50-519, Wrocław, die im Internet gesammelt werden, wie z. B. IP-Adressen und Cookie-Identifikatoren, zu Analyse- und Marketingzwecken zu (einschließlich automatisierter Anzeigenausrichtung, Messung ihrer Wirksamkeit und Verarbeitung von Benutzerdaten zu Analysezwecken). Änderungen der Cookie-Einstellungen und detaillierte Zustimmungspräferenzen können Sie in den Einstellungen vornehmen.

Datenschutzeinstellungen verwalten
Notwendige Cookies

Cookies, die für den Betrieb der auf der Website verfügbaren Dienste erforderlich sind und das Durchsuchen von Angeboten oder das Buchen von Reservierungen ermöglichen, unterstützen Sicherheitsmechanismen wie die Authentifizierung von Benutzern und die Erkennung von Missbrauch. Diese Dateien sind für das ordnungsgemäße Funktionieren der Website erforderlich. Sie benötigen Ihre Zustimmung nicht.

Analytische Cookies

Cookies, die es ermöglichen, Informationen über die Nutzung der Website durch den Benutzer zu sammeln, um deren Betrieb zu optimieren und an die Erwartungen des Benutzers anzupassen. Durch die Zustimmung zu diesen Cookies stimmen Sie der Verarbeitung von Daten über Ihre Aktivitäten auf der Website zu Analysezwecken zu.

Marketing-Cookies

Cookies, die es ermöglichen, dem Benutzer Marketinginhalte entsprechend seinen Präferenzen anzuzeigen und ihn über Marketingangebote zu informieren, die seinen Interessen entsprechen, einschließlich Informationen über die Aktivitäten des Benutzers, Produkte und Dienstleistungen des Website-Administrators und Drittanbieter. Die Zustimmung zu diesen Cookies bedeutet, dass Ihre Daten zur Personalisierung von Werbung und zur Analyse der Wirksamkeit unserer Werbekampagnen verwendet werden können.

Ihre Einstellungen wurden noch nicht gespeichert